miercuri, 6 februarie 2013

All about the layering


Hello lovelies!
How is your week? I just enjoyed a beautiful day yesterday, weather wise and because it was my mom's birthday! These pictures were took by my baby sister, I am so proud of her she even started saying "you need a picture with the textures and a close up". How cute is that? Now about my outfit...it may seem that I put half of my wardrobe on but I like playing with layers during winter. So here they are: a t shirt, the denim shirt, a cardigan and a jacket. I also wore my new beanie that is very comfortable and warm. 
Hope you like it!

Cum va petrecti saptamana? Eu am petrecut o zi foarte frumoasa ieri, atat pentru ca vremea a fost frumoasa (lucru pe care nu-l pot spune si despre ziua de azi) si a fost si ziua mamei mele. Aceste poze le-am facut impreuna cu sora mea mai mica. Sunt foarte mandra de ea, a inceput sa cunoasca bloggeritele din afara, nu le stie foarte bine dupa nume, ci dupa nationalitate (italianca a.k.a Chiara Feeragni). Sa vorbim despre tinuta! Desi pare ca am pus jumatate din garderoba pe mine, imi place foarte mult sa ma "joc"cu diverese suprapuneri de materiale in timpul iernii. Asa ca avem: tricou, camasa de blugi, cardigan si jacheta. Am purtat si noua mea caciulita cumparata cu lovely darling Julie, a mea e albastra a ei e...roz. Ati ghicit!
Sper sa va placa!

For more pictures click  HERE

Follow us on






                                                                 
      
      
                                                     
     
                                         
                                                     



                                                 

Outfit:
T shirt: C&A
Denim shirt: New Yorker
Cardigan: New Yorker
Jacket: Lefties
Boots: Local store
Beanie: Six









6 comentarii:

  1. pai daca tot este si Denisa pasionat de fashion, de ce nu faceti un post pentru fetele de varsta ei? bineinteles, cu Denisa in rolul de fotomodel! pup si sa stiti ca urmaresc fiecare articol :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place combinatia p kre ai folosit'o, nu mi pare "incarcata"

    RăspundețiȘtergere
  3. superb tricoul! :)

    http://noissapym.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti o frumoasa si catelul ala din spate e...genial <3. Multumesc mult pentru comentarii iti doresc muuult succes cu blog-ul <3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Anca! Am uitat sa-l prezint si pe el. El este Toto, un mare pufos.

      Ștergere
  5. Super cute! Te-am mirosit eu ca te pricepi la layering :))!

    Te puuup!

    Mamalina

    http://dresssidestory.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere