miercuri, 3 iulie 2013

8 ani de Tango


Hello lovelies! 
Am descoperit Tango dupa ce am citit cateva carti scrise de Alice Nastase Buciuta si m-am indragostit iremediabil atat de revista, de carti, cat si de Alice. Am avut deosebita placere sa o cunosc si am descoperit un om minunat. Ea a ales sa-i fim alaturi in ceasul aniversar al 8 ani de Tango. Bineinteles ca nu puteam refuza o asemenea invitatie, mai ales ca evenimentul de anul trecut ne-a lasat aminitiri atat de frumoase. Si in acest am asistat incantate la discursul plin de emotie cu care a deschis Alice seara si am ascultat marturii ale vedetelor care au fost imaginea de coperta a revistei, dar si ale colaboratorilor. Am intalnit multi oameni minunati, care desi sunt cunoscuti si au cariere impresionante, sunt deschisi si nu incearca sa para altceva decat sunt. Cu siguranta punctul culminant al serii a fost aparitia Nadiei Comaneci, care ne-a emotionat pe toti.
Am revazut persoane dragi si am apreciat inca o data sinceritatea, deschiderea si respectul, caracteristici ce nu au fost doar promovate ci si aplicate in relatia cu noi.











16 comentarii:

  1. dragut ,. am fost si eu la un eveniment Tango anul trecut si taaaree mi-a placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este posibil sa fi fost impreuna, noi nu prea lipsim de la evenimentele Tango, poate ne vedem la urmatorul!

      Ștergere
  2. Sunteti superbe! Iubesc rochiile voastre! De unde sunt?
    Cred ca a fost un eveniment fantastic. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. f frumoase rochitele, mai ales cea galbena

    RăspundețiȘtergere
  4. Faptul că ați fost acolo este un compliment imens pe care îl meritați pe deplin fetelor.
    Vă invidiez pentru acestă șansă și nu pot decât să vă urez succes în pavarea unui drum al vostru în media românească.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim foarte mult! Noi speram ca intr-o zi sa mergem impreuna la un eveniment!

      Ștergere
  5. Foarte frumoase ati fost/sunteti! :) Imi plac la nebunie si rochiile voastre!
    Foarte frumoase si fotografiile de la eveniment, imi imaginez ca a fost tare dragut! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, a fost foarte frumos ca la toate intalnirile cu Alice <3

      Ștergere
  6. foarte dragutz ca ati putut fi acolo!!!! toate cele bune!!

    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/2013/07/give-away.html

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos este cand intalnesti pe cineva cu care sa te intelegi bine si care sa te inspire. Fetelor, ati fost superbe, rochitele sunt minunate :D
    www.101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Love the colours on the dresses!

    lerabera.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  9. Ma bucur tare mult ca ati onorat invitatia noastra, nici nu se putea fara voi (pentru mine, una, cu siguranta petrecerea nu ar fi fost completa)!

    RăspundețiȘtergere
  10. Super! Cred ca v-ati simtit minunat acolo, sunteti amandoua superbe! :D

    RăspundețiȘtergere