luni, 27 mai 2013

Roses with a print


Hello lovelies! 
I hope this is the start of a great week! First of all don't forget to check out our giveaway here. You know I've been saying on and on that versatility is one of the things that I look for when I buy something. Well here it is action! Do you like my blouse? It's actually a dress that you've seen here and  now I wore it as a blouse. Now do you take my word when I say the magic is in the mixing?
Hope you like it!

Va urez un inceput de saptamana minunat! Am "predicat" de multe ori alegerea unor piese vestimentare ce pot fi utilizate in cat mai multe combinatii. Ei bine, acum vine si dovada! Va place bluzita mea din aceasta postare? Este de fapt rochita pe care ati vazut-o si aici. Bineinteles aceasta alaturare nu merge cu orice rochie din garderoba, dar cred ca nu multe dintre noi s-ar fi gandit la o astfel de combinatie. Nu uitati sa va inscrieti in concursul nostru!
Sper sa va placa!
Follow us on










Outfit:
Dress worn as a blouse: Terranova
Jeans: H&M
Shoes: Poema (local store)
Bangles: Meli Melo
Jacket H&M

14 comentarii:

  1. imi place jacheta si combinatia rochitei! ar arata superb cu o fusta colorata si vaporoasa! :)


    Saci
    ChocolateFashionCoffee

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte interesanta combinatia, nici nu'ti dai seama k este de fapt o rochie :)

    RăspundețiȘtergere
  3. you look perfect!


    International BEAUTY Giveaway

    http://fashioneiric.blogspot.fr/2013/05/giveaway-inside-benefit-neutral-kit.html


    Coline ♡

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine rochita in combinatia asta, chiar am purtat si eu una in modul asta acum cateva saptamani. Super idee. Pupici!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac oxforzoo tai. scuze caci nu particip la give away :)
    Pupici!

    www.peach-punch.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, nici nu mi-as fi dat seama ca e rochita daca nu ai fi spus tu. Foarte dragut vine in combinatia asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Dorina!Am incercat o noua combinatie si ma bucur ca a primit "critici" favorabile!

      Ștergere
  7. U look perfect, honey.

    kisses,


    nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  8. Hihi, si eu mai port rochitele pe post de bluza sau fusta! Parca as purta ceva nou!

    Pupici, o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
  9. lovely outfit! i like it!

    kiss

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  10. foarte draguti blugii ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. perfect combination. that dress/ top is so pretty. check out our blog, if you like we can follow each other on gfc & bloglovin. let us know. kisses from Kenya

    RăspundețiȘtergere