joi, 29 noiembrie 2012

Goodbye Autumn!

 

Hello lovelies!
Today I show you an outfit inspired by autumn's colors. I love brown and all his shades and I love how blondes look with this color. I decided to mix it with my burgundy pants, some burgundy accessories and high heels.
I hope you like it!

Azi va arat o tinuta inspirata din culorile toamnei. Imi place foarte mult culoarea maro si toate nuantele sale si de asemenea imi place cum arata blondele cu aceasta culoare. Am asortat maro-ul cu o pereche de pantaloni burgundy si accesorii de aceeasi culoare.
Sper sa va placa!



Outfit:
Sweater: Vintage
Jacket: Bershka
Pants: No name
Boots: Bershka
Ring, Necklace: DIY

16 comentarii:

  1. Botinele sunt criminale :X:X:X vreau sa l vad mai des :D :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Culorile care compun ţinuta ta sunt exact pe placul meu. Îmi plac toate piesele.

    www.zadinblog.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Se pare ca burgundy`ul da lovitura in acest sezon, aflandu-se in topul preferintelor:D
    Frumoasa tinuta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Looking wonderful, love your outfit!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. BEAUTIFUL LOOK SWEETIE! HAVE A GREAT WEEKEND!

    RăspundețiȘtergere
  6. you are sooo pretty :-) let us know if you would like to follow each other!
    lots of love :-) xx
    http://fromarmanitozurich.blogspot.ch

    RăspundețiȘtergere
  7. Supeeerbe fotografii si ador tinuta! Puloverul arata minunat! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Hi, dear!
    Thank you so much for visiting and following my blog! Follow you too via bloglovin)
    www.gvozdishe.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar ca duce cu gandul la toamna tinuta ta. Foarte frumoasa!

    http://www.petitegigi12.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  10. I love love love, you look beautiful and this outfit is great!

    RăspundețiȘtergere
  11. you are soo pretty..lovely blog!!:)

    RăspundețiȘtergere
  12. imi place mult puloverul !!!

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere